השבת שלי
ב"ה

לימוד ספר הזוהר וקבלה בחברותא

אנו מציעים לימודי ספר הזוהר וקבלה בעזרת חברותא אישית לכל המעוניין להעמיק בתורה זו. השאירו לנו את פרטיכם בטופס למטה, ואנו נדאג לחבר אתכם עם תלמיד ישיבה או אברך שיבצע אתכם לימוד ספר הזוהר וקבלה בחינם דרך הטלפון או בבית הכנסת הקרוב למקום מגוריכם.

הצטרפו לשיעור חינם וגלו את סודות הקבלה!

אם אתם מחפשים לעומק רוחני נוסף ולגלות את סודות הקבלה, לימוד ספר הזוהר הוא הדרך המושלמת עבורכם. ספר הזוהר הוא אחת מהיצירות המרכזיות בקבלה, והוא מציע תובנות עמוקות על משמעות החיים והיקום.

מה קורה למי שקורא את ספר הזוהר? הקריאה בספר הזוהר יכולה להביא להבנה מעמיקה יותר של התורה ושל הסודות הרוחניים שהקדושה טומנת בהם. היא עוזרת להתחבר לרמות גבוהות יותר של רוחניות ולזכות בתובנות על מהות החיים.

אנו מציעים לימוד הזוהר מעמיק שכולל שיעורים בספר הזוהר שמביאים אתכם לעומק של תכנים רוחניים ומיסטיים. בין הנושאים שנלמד כוללים את ספר הזוהר פרק א, שמהווה את הבסיס ללימוד ולעקרונות הקבלה. אנו גם מספקים ספר הזוהר עם פירושים ומעלת תיקוני הזוהר המסביר את החשיבות של תיקון קריאה בספר הזוהר.

בנוסף, אנו מציעים קריאה בזוהר לנשים ומאפשרים לכל אחד להתעמק בתכנים הרוחניים של הזוהר דרך ספר הזוהר מבואר, שמפרש את התכנים בצורה נגישה ומובנת.

לימוד ספר הזוהר וקבלה בחברותא הוא לימוד אישי עם תלמידי ישיבה או אברכים, המאפשר הבנה מעמיקה של תכני ספר הזוהר ותחום הקבלה, עם שימת דגש על פירושים וסודות רוחניים.
לא, השירות שלנו ללימוד ספר הזוהר וקבלה בחברותא הוא ללא עלות. אנו מספקים את הלימוד בחינם כדי לאפשר לכל אחד להעמיק בעקרונות הקבלה ולחוות את הרוחניות שבספר הזוהר.

בואו לחוות איתנו את קדושת השבת בעיר ירושלים! הצטרפו אלינו לשבת שבה כל פרט נועד להעניק לכם חוויה רוחנית עמוקה. סעודות שבת, הרצאות ושיחות עם מיטב הרבנים, וכל התענוג הזה ללא עלות.

הירשמו עכשיו לשבת הקרובה!

חידוש חסידי אקראי

תפיסת 'עבודת ה" בעבודת המידות: החסידות מייחסת חשיבות רבה לעבודה פנימית על המידות. רבי חיים מוולוז'ין הדגיש ש 'תיקון המידות' הוא הייעוד המרכזי של עבודת ה', והמפתח לעבודת ה' נובע מהיכולת לתקן את מידות הלב והנפש.

שאלון להרשמה לאירוח בשבת
צור קשר עם פרוייקט השבת שלי