השבת שלי
ב"ה

לימוד מוסר יהודי בחברותא – הצטרפו לשיעור חינם עכשיו!

האם אתם מחפשים להעמיק בלימוד מוסר יהודי ולשלב אותו בחיי היומיום שלכם? אנו מציעים לכם הזדמנות נדירה ללמוד מוסר יהודי בעזרת חברותא אישית, שתאפשר לכם להתחבר לעקרונות מוסריים ולערכים יהודיים בצורה משמעותית ומועילה.

הירשמו עכשיו ללימודי מוסר יהוד בחברותא

מה זה מוסר? מוסר הוא מערכת עקרונות המנחה אותנו להתנהגות ראויה ולחיים מוסריים. בלימוד שלנו, נעסוק בנושאים כמו מוסר ביהדות, מוסר חברתי, ושיעור מוסר, תוך שימוש בספרי מוסר המעניקים לנו כלים להבין ולהתנהל נכון בחיי היום-יום.

לימוד מוסר יומי הוא כלי חשוב שיכול לסייע לנו לשמור על ערכים מוסריים ולהפוך אותם לחלק מהשגרה שלנו. אנו נלמד אתכם כיצד להטמיע את עקרונות המוסר וההלכה בתור דרך חיים, באמצעות תכנים מעשיים ומדריכים, ולא רק תיאוריה.

הצטרפו לתנועה המוסרית שלנו והתחילו ללמוד איך ניתן ליישם את העקרונות היהודיים בחיי היום-יום. אנו מציעים שיעור מוסר יהודי לכל מי שמעוניין ללמוד ולהתפתח, נשים וגברים כאחד, בעזרת חברותא אישית עם תלמידי ישיבה או אברכים.

אם אתם מעוניינים להעמיק בלימוד מוסר יהודי בחברותא, השאירו לנו את פרטיכם בטופס, ואנו נדאג לחבר אתכם עם תלמיד ישיבה או אברך שילמד אתכם מוסר יהודי בחינם. הלימוד יכול להתבצע דרך הטלפון או בבית הכנסת הקרוב למקום מגוריכם.

לימוד מוסר יהודי בחברותא הוא לימוד אישי עם תלמידי ישיבה או אברכים, המאפשר הבנה מעמיקה של עקרונות המוסר היהודי תוך קבלת הדרכה אישית.
הלימוד מתבצע דרך הטלפון או בבית הכנסת הקרוב למקום מגוריכם, בהתאם לנוחותכם. השירות הוא חינם לחלוטין.
לא, השירות שלנו ללימוד מוסר יהודי בחברותא הוא ללא עלות. אנו מספקים את הלימוד בחינם כדי לאפשר לכולם גישה לידע ולערכים המוסריים היהודיים.

בואו לחוות איתנו את קדושת השבת בעיר ירושלים! הצטרפו אלינו לשבת שבה כל פרט נועד להעניק לכם חוויה רוחנית עמוקה. סעודות שבת, הרצאות ושיחות עם מיטב הרבנים, וכל התענוג הזה ללא עלות.

הירשמו עכשיו לשבת הקרובה!

חידוש חסידי אקראי

העבודה הפנימית של מצוות 'ואהבת לרעך כמוך': החסידות מלמדת שהמצווה 'ואהבת לרעך כמוך' אינה רק פעולה חיצונית אלא עבודה פנימית על התפיסה העצמית. לדעת רבי נחמן מברסלב, על האדם לאהוב את עצמו בצורה טהורה ונכונה כדי שיוכל לאהוב אחרים כראוי.

שאלון להרשמה לאירוח בשבת
צור קשר עם פרוייקט השבת שלי